Verslo valdymu užsiimančio žmogaus veiklos organizavimas

Verslo valdymasVerslo savininkai, kurie dažniausiai būna labai užsiėmę, susiduria su rimtomis problemomis, nuo kurių tiesiogiai priklauso jų verslo sėkmė ir lūkesčių išsipildymas. Tai yra dažna problema, kurią būtina spręsti. Neapgaudinėkime savęs – technologijoms, darbuotojams, pardavimų skatinimui, marketingui ir daugeliui kitų sričių reikia skirti labai daug dėmesio. Visos šios sritys yra labai svarbios ir privalo būti puikiai organizuotos bei valdomos. Tačiau tyra ir kitas sėkmingo verslo aspektas, kuris dažnai pervertinamas – pagrindinio verslo savininko efektyvumas.

Verslas atspindi jį valdančius žmones. Jei tie žmonės yra per daug užimti, pervargę, išsiblaškę ir prastai organizuoti, tuomet visi šie veiksniai daro tiesioginį poveikį jų vykdomam verslui. Verslo savininko elgsena ir energija, kurią jis skiria verslo valdymui, kertiniai elementai, lemiantys vienokias ar kitokias aplinkybes. Svarbu, kaip verslo savininkas paskirsto savo laiką ir ar tinkamai jį panaudoja esminėms užduotims atlikti. Verslas ir jo savininkas turi augti kartu.

Jei verslas auga, tuomet jo savininkas turi skirti laiko tam, kad išmoktų atlikti naujas funkcijas ir įgytų naujų įgūdžių, kurių reikia augančiam verslui. Pabandykite įsivaizduoti, kaip jūsų verslas turėtų atrodyti po penkerių metų. Tuomet paklauskite savęs, ar įmanoma, kad po penkerių metų jūs tebebūtumėte toks pats žmogus, koks esate šiandien, ir visiškai išpildytumėte kiekvieną savo verslo augimo strategijos žingsnį. Atsakymas turi būti neigiamas.

Verslo savininkai turi būti pasiruošę nuolatiniam mokymuisi ir tobulėjimui – nesibaiminant ir nedvejojant prisiimti naują, kitokią ir didesnę atsakomybę. Realybė yra tokia, kad dažniausiai pats savininkas tiesiogiai verslo augimą skatina labai ribotai – verslas plečiasi tik iki tam tikro taško, iki kurio patobulėjo ir pats savininkas. Kai verslininkas jaučiasi išsekęs, nebeturi naujų idėjų ir tampa sėslus – pradedama gyventi didžiulių problemų sūkuryje. Tuomet saviugdai lieka labai mažai laiko, o kartais laiko apskritai nelieka. Taigi, kodėl neskirti daugiau dėmesio savikontrolei ir savęs tobulinimui?

Dažniausiai tam nesiryžtama dėl kelių priežasčių:

  • Esamoje padėtyje jaučiamės patogiai – įprastai mes darome tai, kas jums patinka ir nekelia diskomforto jausmo. Todėl darome tai, ką visuomet darėme.
  • Nežinome apie platesnes įmanomas galimybes.
  • Nenutuokiame, kad yra ir daugiau būdų padaryti tai, ką dabar darome.
  • Gauname šiek tiek daugiau energijos, skatinančios veikti, kai patiriame stresą ar būname persidirbę.

Tačiau yra penki būdai, kaip būtų galima pagerinti savo veiksmų organizavimą:

  1. Užsibrėžkite asmeninius tikslus ateičiai. Daugelis verslo atstovų pamiršta apie pastarąjį aspektą, kai diena iš dienos vysto verslą ir susiduria su pačiomis įvairiausiomis problemomis. Nustačius tokius tikslus, galima sužinoti, ar jie kliudo, ar vis dėlto padeda jūsų verslo plėtrai. Nuspręskite, ko norite pasiekti po vienerių ar dvejų metų, kokioje padėtyje save įsivaizduojate po dešimties metų ir t.t.
  2. Išsiaiškinkite tikruosius savo verslo planus. Ar jūsų asmeniniai ir verslo planai sutampa? Jei savo verslo planams skirsite pirmąją vietą, o asmeniniams tikslas bus skirta mažiau dėmesio, galite patirti didelį stresą ir laiko trūkumą. Trumpiau tariant, tiek asmeniniai, tiek ir verslo planai turėtų vienas kitą papildyti.
  3. Įsivaizduokite save po trejų metų. Kokias aukštumas pasieks jūsų verslas? Ar didžiąją dalį darbo ir toliau atliksite patys? Ar vis dėlto samdysite žmones, kurie bus puikūs patarėjai ir labai gerai organizuoti pagalbininkai, atliekantys pagrindines ir nuo sėkmingos verslo plėtros neatsiejamas užduotis? O gal, praėjus trejiems metams, jūs visai atsiribosite nuo kasdienių darbų ir visą dėmesį sutelksite į parduodamo produkto ar siūlomos paslaugos tobulinimą? Tokie atsakymai ir turima ateities vizija gali padėti sukurti labai sėkmingą strategiją.
  4. Atlikite nuodugnią vienos savaitės asmeninio laiko analizę. Jei, atlikdami šią užduotį, būsite tikrai atviri sau, tuomet sužinosite, kokias esmines klaidas darote. Kam iš tikrųjų jūs skiriate savo laiką? Suskirstykite savo dieną į tam tikrus intervalus ir aprašykite, ką nuveikėte per kiekvieną valandą?
  5. Sukurkite būsimo mėnesio veiksmų planą. Atsižvelgdami į keturių ankstesnių punktų informaciją, sudarykite veiksmų sąrašą, kuriame turėtų būti:
    * Asmeninių ir verslo planų palyginimas;
    * Strategija, kuri padės tapti tuo, ko norite būti ateityje;
    * Vienos savaitės laiko paskirstymo stebėsenos analizė;
    * Veiklų, atnešančių didžiausią pridėtinę vertę, nustatymas, numatant joms skirti daugiau laiko.
    * Nustatymas, kiek laiko yra praleidžiama bevertei veiklai, ir būdai, kuriais bus bandoma tos veiklos atsikratyti.

Atminkite, kad norėdami savo gyvenimą pakeisti į gerąją pusę, turite tai pradėti daryti jau dabar. Pradėkite kontroliuoti savo ir savo verslo veiksmus, priimdami efektyvius sprendimus ir judėdami tokia linkme, kuri leistų tiek asmeninius, tiek ir verslo planus sėkmingai sujungti į bendrą visumą.

Naudingais patarimais dalinasi KreditaiPaskolosInternetu.lt