Sveiko gyvenimo rutina

Vitaminas CJau ilgą laiką dirbate sėdimą darbą ir jaučiate kaip aplink kūną auga gelbėjimo ratas? 8 ar net 12 valandų per dieną sėdite palinkęs prie kompiuterio ekrano ir jaučiate, kad jau užsisėdėjote, vis sunkiau lipti laiptais, dažnai negalite net aktyvesne veikla užsiimti? Matyt, pats laikas suimti save į rankas ir pradėti gyventi sveikiau. Greičiausiai, jums trūksta ne tik fizinio krūvio, bet ir įvairių vitaminų, pavyzdžiui, regėjimui stiprinti bei gerai nuotaikai palaikyti. Ką gi, imsimės tvarkyti jūsų fizinę formą ir gerą vidinę savijautą. Gera savijauta susideda iš gerų minčių, pakankamo kieto vitaminų ir mineralinių medžiagų, taip pat ir gero fizinio aktyvumo. Norint visa tai palaikyti reikės suderinti mitybą ir sportą.

                  Pradedant nuo sporto, kone paprasčiausia fizinę formą atgauti yra bėgiojimas rytais. Na, arba vakarais, kaip jums patogiau Bėgdami ne tik deginsite riebalus, bet ir gerinsite širdies darbą, stiprinsite raumenis. Bėgiojant svarbu nepersistengti. Nedidinkite atstumo ar bėgimo tempo labai greitai – kol raumenys silpni, gali kilti bėdų su sąnariais. Pamažu stiprinkite kojų raumenis ir išvengsite traumų. Bėgiojimas ne tik padeda jūsų kūnui, bet ir pravalo mintis, jaučiatės energingesni, taip pat ir blaivesnio proto. Netikite? Išbandykite tai ir netrukus pastebėsite teigiamus rezultatus.

                  Jei sportuojate, reikės valgyti daugiau baltymų nei nesportuojant. Baltymai tai statybinė medžiaga jūsų raumenims ir ji yra būtina duodant raumenims apkrovą, kad jie galėtų atsistatyti ir augti. Tačiau nepamirškite ir vitaminų. Jų yra gausu vaisiuose, daržovėse. Ypač šviežiuose. Įtraukite vaisius į savo pusryčius ir daržoves į kiekvieną dienos valgį. Vaisiai suteiks energijos, reikalingos dienos pradžioje, tačiau venkite jų vakarais – nes vaisiuose daug angliavandenių, kurie gali nusėsti kaip riebalai ant jūsų kūno. Jei jums trūksta vieno ar kito vitamino, gali juos pirkti ir vaistinėse. Jei bėgiosite šaltu oru, jums gali padėti vitaminas C, kuris stiprina imunitetą ir net pakelia nuotaiką. Jei esate vegetaras, jums gali trūkti B grupės vitaminu. Paprasčiausiai žinoti, kokių vitaminų jums reikia, o gal visai nereikia, galima pasidarius kraujo tyrimą. Gydytojas pasakys, ar jums vertėtų vartoti papildus ar tiesiog pakoreguoti mitybą, kad turėtumėte gerą medžiagų balansą organizme. Prisiminkite, kad norint gerai jaustis yra svarbu suderinti fizinį aktyvumą su tinkama mityba. Ko gi dar bereikia?