Uncategorized

IV apskaitą dabar pildyti yra ypač lengva

euro zenklasNusprendėte, kad pats laikas jau įteisinti kažkokią ekonominę veiklą? Norite pradėti nuo individualios veiklos, bet nežinote ar sugebėsite susitvarkyti su apskaita? Individualios veiklos buhalterija yra ypač lengva ir kuo puikiausiai suprantama netgi ir naujokams. Užtenka išrašyti sąskaitas faktūras bei pildyti įrašus apskaitos žurnale. Kalbant apie sumas, jums tiesiog reikės nurodyti skaičius ir tiek, nes euro ženklas ir kiti trumpiniai nėra naudojami. Tai liečia ir tuos atvejus, jeigu pajamos gaunamos arba išlaidos patiriamos ne eurais, o kita valiuta. Tiesiog tuomet reikėtų konvertuoti valiutą pagal oficialų Lietuvos banko skelbiamą kursą. Kas liečia kitus individualios veiklos niuansus – juos aptariame žemiau.

Priklausomai nuo veiklos pobūdžio, jums gali tekti pildyti ir kitus dokumentus. Tai labiausiai liečia užsiimančius el. prekyba. Prekybos metu dažnai pasitaiko atvejų, kuomet per metus neparduodamos visos prekės ir likutis turi būti perkeliamas į kitus metus. Tuomet reikia surašyti inventorizacijos aktą. Jis gali būti surašomas laisva forma. Internete yra labai daug pavyzdžių, kurie kuo puikiausiai tiks jums. Tiesiog šis aktas turi parodyti aiškiai kokios prekės ir už kokią sumą jie jos perkeliamos kitiems metams. Tai reikalinga dėl to, jog paskui būtų galima dengti išlaidas pagrįstai. Pavyzdžiui, jeigu jūs nurodysite, kad išėjote su nuostoliais, o ne pelnu, tuomet vis tiek nemokėsite mokesčių. Jeigu jūsų pelnas lygus nuliui, tuomet vėlgi nemokėsite mokesčių, nes nebus nuo ko. Tačiau, kitais metais, kuomet parduosite prekes, jūs jau nebegalėsite jų įtraukti į išlaidas, nes tai būsite padarę jau praėjusiais metais.

Tai pat svarbu paminėti, kad nėra jokios būtinybės naudoti blankų parduotuvėse parduodamas sąskaitas faktūras ar apskaitos žurnalus. Kiekvienas gali apskaitą pildyti kompiuteryje. Kai reikės dokumentus priduoti mokesčių inspektoriams, tiesiog juos atsispausdinsite ir tiek. Kalbant apie apskaitos žurnalą, būtina žinoti, kad pasirinkus 30 procentų išlaidų variantą, žurnale pildyti išlaidų grafos nėra reikalo, nes tokiu atveju galima nerinkti išlaidas įrodančių dokumentų. Tiesiog visa apskaita turi būti tokia, jog mokesčių inspektoriai kuo puikiausiai suprastų kiek gavote pajamų ir kiek patyrėte išlaidų.

Sveiko gyvenimo rutina

Vitaminas CJau ilgą laiką dirbate sėdimą darbą ir jaučiate kaip aplink kūną auga gelbėjimo ratas? 8 ar net 12 valandų per dieną sėdite palinkęs prie kompiuterio ekrano ir jaučiate, kad jau užsisėdėjote, vis sunkiau lipti laiptais, dažnai negalite net aktyvesne veikla užsiimti? Matyt, pats laikas suimti save į rankas ir pradėti gyventi sveikiau. Greičiausiai, jums trūksta ne tik fizinio krūvio, bet ir įvairių vitaminų, pavyzdžiui, regėjimui stiprinti bei gerai nuotaikai palaikyti. Ką gi, imsimės tvarkyti jūsų fizinę formą ir gerą vidinę savijautą. Gera savijauta susideda iš gerų minčių, pakankamo kieto vitaminų ir mineralinių medžiagų, taip pat ir gero fizinio aktyvumo. Norint visa tai palaikyti reikės suderinti mitybą ir sportą.

                  Pradedant nuo sporto, kone paprasčiausia fizinę formą atgauti yra bėgiojimas rytais. Na, arba vakarais, kaip jums patogiau Bėgdami ne tik deginsite riebalus, bet ir gerinsite širdies darbą, stiprinsite raumenis. Bėgiojant svarbu nepersistengti. Nedidinkite atstumo ar bėgimo tempo labai greitai – kol raumenys silpni, gali kilti bėdų su sąnariais. Pamažu stiprinkite kojų raumenis ir išvengsite traumų. Bėgiojimas ne tik padeda jūsų kūnui, bet ir pravalo mintis, jaučiatės energingesni, taip pat ir blaivesnio proto. Netikite? Išbandykite tai ir netrukus pastebėsite teigiamus rezultatus.

                  Jei sportuojate, reikės valgyti daugiau baltymų nei nesportuojant. Baltymai tai statybinė medžiaga jūsų raumenims ir ji yra būtina duodant raumenims apkrovą, kad jie galėtų atsistatyti ir augti. Tačiau nepamirškite ir vitaminų. Jų yra gausu vaisiuose, daržovėse. Ypač šviežiuose. Įtraukite vaisius į savo pusryčius ir daržoves į kiekvieną dienos valgį. Vaisiai suteiks energijos, reikalingos dienos pradžioje, tačiau venkite jų vakarais – nes vaisiuose daug angliavandenių, kurie gali nusėsti kaip riebalai ant jūsų kūno. Jei jums trūksta vieno ar kito vitamino, gali juos pirkti ir vaistinėse. Jei bėgiosite šaltu oru, jums gali padėti vitaminas C, kuris stiprina imunitetą ir net pakelia nuotaiką. Jei esate vegetaras, jums gali trūkti B grupės vitaminu. Paprasčiausiai žinoti, kokių vitaminų jums reikia, o gal visai nereikia, galima pasidarius kraujo tyrimą. Gydytojas pasakys, ar jums vertėtų vartoti papildus ar tiesiog pakoreguoti mitybą, kad turėtumėte gerą medžiagų balansą organizme. Prisiminkite, kad norint gerai jaustis yra svarbu suderinti fizinį aktyvumą su tinkama mityba. Ko gi dar bereikia?