Kodėl verta naudotis internetinėmis parduotuvėmis

Garantinio aptarnavimo sąlygos
Akivaizdžios priežastys, kodėl verta naudotis internetinėmis parduotuvėmis.

Elektroninės prekybos populiarumas didėja ne dienomis, o valandomis – ir ši tendencija net neketina išblėsti. Dabar didžioji dalis vartotojų vos tik pagalvoję apie apsipirkimą, pirmiausia jiems reikiamas prekes stengiasi rasti internetu. Tai reiškia, kad jie siekia patogumo ir komforto. Jiems nebeaktualu vos tik susidūrus su tam tikrų prekių ar paslaugų būtinybe, „šokti“ į savo batus ir lėkti į fizines parduotuves ar reikiamų paslaugų teikimo vietas. Visa tai tampa pakankamai sudėtinga, nes žmonių gyvenimo tempas yra labai greitas ir jis nepaliaujamai spartėja. Todėl jei mes nepasitelkiame efektyvių sprendimų, natūralu, kad sugaištame labai daug laiko ir išeikvojame dar daugiau jėgų. Taigi, norint to išvengti, kur kas dažniau bandoma visus klausimus išspręsti nuotoliniu būdu. Verta pabrėžti, kad tai vartotojams padaryti sekasi labai puikiai.

Tačiau vėlgi, kalbėdami apie elektroninę prekybą, turime kalbėti ir apie kitą vartotojų grupę, kuri nėra linkusi apsipirkti internetu dėl pačių įvairiausių priežasčių. Todėl svarbu įvardinti priežastis, kurios lemia, kad kai kurie vartotojai vis dar daugiau dėmesio yra linkę skirti fiziniam apsipirkimo procesui.

Visų pirma, kai kurie žmonės mano, jog internetinis apsipirkimas nėra saugus – jie baiminasi prarasti savo pinigus ir atskleisti asmeninius duomenis. Laimei, tokie nuogąstavimai šiandien yra nepagrįsti. Dabar labai nesudėtinga suprasti, kuri internetinė parduotuvė yra patikima ir veikia teisėtai – yra begalė veiksnių, kurie apie tai mus informuoja vos tik apsilankius vienoje ar kitoje internetinėje parduotuvėje. Todėl jei iki šiol internetine prekyba nesinaudojote tik dėl šios priežasties, pats metas šį mitą išsklaidyti ir išbandyti tai, kas yra patogiausia.

Dar vienas ne ką mažiau svarbus veiksnys, tai pristatymo sąlygos. Skeptiškai internetinės prekybos atžvilgiu nusiteikę vartotojai mano, kad apsiperkant internetu, užsisakytų prekių reikės laukti ne vieną savaitę. Tačiau jei kalbame apie Lietuvoje veikiančias internetines parduotuves, įprastai tokių nepatogumų patirti nereikia. Trumpiau tariant, dažniausiai ties kiekviena preke būna iš anksto nurodytas ir jos pristatymo terminas, kuris įprastai neviršija vienos ar dviejų dienų. Tai iš tikrųjų nėra ilgas laiko tarpas, atsižvelgiant į tai, kad pirkėjui pačiam nereikia vykti į pasirinktą fizinę parduotuvę, eikvoti savo laiko ir patirti kitų nepatogumų.

Taip pat reikėtų paminėti ir garantinį aptarnavimą. Puikiai suprantama, kad garantinio aptarnavimo sąlygos yra svarbios bene kiekvienam pirkėjui. Todėl jei jūs iki šiol manėte, kad pirkdami internetu negalėsite naudotis garantiniu aptarnavimu – labai klystate. Skubame jus nuraminti ir patikinti, kad kiekviena prekė, kurią perkate, gali būti grąžinta tiek dėl jos pažeidimo, tiek ir dėl techninių gedimų, kurie yra atsiradę ne dėl vartotojo kaltės. Be to, jei garantijos galiojimo metu vartotojas susiduria su tam tikrais gedimais, visuomet įsigytą daiktą gali pristatyti į garantinio aptarnavimo servisą, kuriame atsiradę gedimai bus operatyviai ir profesionaliai pašalinti.

Galiausiai svarbu išsklaidyti mitą, kad internete prekės yra parduodamos brangiau. Jei internetines kainas palygintumėte su esančiomis fizinėse parduotuvėse, dažniausiai pastebėtumėte, kad internetinė prekyba pasižymi žemesnėmis kainomis. Todėl jei jums svarbu, kad galėtumėte tą pačią prekę įsigyti už žemesnę kainą, neabejotinai verta bent kartą peržiūrėti internetinėse parduotuvėse esantį prekių asortimentą. Nustebsite, kiek galite sutaupyti.

Taigi, kaip jau supratote, tikrai ne visuomet reikėtų pasitikėti atgyvenusia nuomone ir realybės neatitinkančiu požiūriu. Šiuolaikinė internetinė prekyba vartotojams siūlo labai palankias sąlygas, todėl nesinaudoti tuo, kas yra efektyvu ir patogu – tiesiog nepraktiška.